tisdag 16 augusti 2011

Absolut Elyx & Fashion Pack



Den här veckan blir intensiv, eller ska jag säga den här veckan också? Jag har en förmåga att alltid försöka ha det lugnt, strävar hem till min soffa och hålla kvällarna fria men hur ofta blir det så? Den här veckan är till exempel fylld med träning, Sanna och Johannas 18-årsfest på torsdag, min pappa som kommer på besök några dagar, kräftskiva här hemma på lördag, vill gärna se Caroline Perez på Malmöfestivalen på fredag och däremellan ska jag såklart jobba...jag har sagt det innan och säger det igen, "tack och lov att söndag är vilodag"!


Ikväll blev det Power Hour med Carlos. En helt överjävlig instruktör, latino med sanslöst med energi. 10 minuter kondition, 10 min styrka, 10 min kondition och 10 min styrka...sen är man lagom skakig och mör och så nöjd och fylld med nyaktiverade endorfiner! Jag älskar det, känslan efteråt! Min älskade Kristian hade middag klart när jag kom hem och sen var det bara att dyka ner i bubbelpoolen och sitta där och titta ut över åkrarna. Helt vindstilla.


Nu ska jag och "I grunden utan skuld", en mysig deckare av Viveca Sten gå och lägga oss. Jag gillar lättlästa deckare där jag kan fundera ut vem som är mördaren. Lagom hjärnaktivitet så här på kvällen innan jag somnar. 


Har ni förresten sett nya Absolut Elyx? Det är såklart en vodka, en lyxig sådan som ska platsa i superbrand kategorin på taxfreemarknaden. Jag gillar Absolut som varumärke skarpt, frågan är om jag gillar när dom frångår traditionen? Samtidigt så kanske det var dags att utvecklas lite utanför det traditionella? Vilket superkul projekt och kund att få jobba med. Byrån som tagit fram kampanjen inför lanseringen heter Happytear, har inte hört talas om dom men dom är förmodligen jätteduktiga och ligger i Stockholm...


Kollar man på Happytears hemsida kan man se att dom har gjort en rad kreativa projekt för Absolut, kolla bara Absolut Vodka Fashion Pack, supercool! (Bilden har jag lånat på deras hemsida)
Sov gott!







 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar