torsdag 23 februari 2012

Det blev en flicka!




Jag måste komma på ett sätt...ett sätt att sova fast jag har en dotter som är ute på stan och roar sig. I natt är det inte bara kungaparet som har varit vakna och väntat en dotter! Jag var vaken mellan 02:47-06.00 och väntade på min som dansat på Etage hela natten. Tack och lov för mobilen, jag visste i alla fall var hon var, tänk på våra föräldrar...ja, Pappa, nu förstår jag;-)


Så där låg jag och grät av lättnad att min dotter var hemma i trygghet och för att en ny liten "Hagasessa" hade fötts. (Gratulationsbilden kommer från Brio.net)


Brio, där jag just idag med lite extra stolthet kan säga att jag jobbar, är kunglig hovleverantör vilket ju passar sig väldigt bra en dag som idag.  Jag kan se den lilla prinsessan framför mig med min favorit, taxen <3

När Victoria föddes för snart 35 år sedan var hennes liggvagn en Brio. En specialtillverkad som tillverkades i två ex. Det ena kan beskådas i fönstret till vårt kontor i Malmö.


En marinblå vagn med marinblått foder med små vita hjärtan. 





Eftermiddagsfika: Prinsesstårta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar